Zakaj vam Facebook zavrača oglase?

Facebook - blog 1

Odkar je bil Facebook tarča kritik, da brez vsakršnih sankcij dovolijo širjenje lažnih novic, poleg tega pa prodajajo podatke svojih uporabnikov tretjim podjetjem, so se pod pritiskom tudi sami zavezali k drugačnim pogojem poslovanja – delovali naj bi v smeri ustvarjanja kvalitetnega socialnega okolja. Pred predsedniškimi volitvami v ZDA, ko so predvsem privrženci Trumpa širili lažne novice, naj bi po mnenju nekaterih to znatno vplivalo na volilni izid; tedaj se je položaja Facebooka in vpliva na demokracijo zavedala tudi kritična javnost, ki je od Facebooka zahtevala spremembe.

Ena od sprememb in dopolnitev novih pogojev niso le nastavitve, kjer lahko vsak uporabnik na preprost način izbere katere podatke deli z oglaševalci, temveč so spremembe tudi za oglaševalce. Facebook se je zavezal k preverjanju oglasov na Facebooku, s čimer želijo pripomoči k višji kvaliteti platforme.

Kateri so najpogostejši razlogi, da vam Facebook zavrne oglase?

  1. Ne sledite skupnostnim standardom
  2. Oglašujete nekaj z omejitvami
  3. Oglašujete nekaj prepovedanega
  4. Naredili ste napako pri svoji kreativi
  5. Imate težavo s pristajalno stranjo

1. Ne sledite skupnostnim standardom

Facebook pogosto pove le, da ne sledite njihovim skupnostnim smernicam (You are not following community standards). V tem primeru morate natančno preveriti najprej, če vaš izdelek ali storitev nista prepovedani. Pogosto se zgodi, da temu ni tako, zato preverite splošne pogoje, če tam prepoznate izključitev, ki vpliva na vaš oglas. Poglejmo si katere stvari Facebook izklaplja:

  1. Nasilje – Če vaš video vključuje nasilje ali spodbujanje kaznivih dejanj.
  2. Varnost – Če vaš oglas namiguje na nevarno početje, škodovanje zdravju ali uporabi osebnih podatkov tujih oseb brez njihove privolitve.
  3. Žaljiva vsebina – Oglasi ne smejo vključevati nikakršnega podpihovanja sovraštva ali širjenja sovražnega govora.
  4. Avtentičnost – Oglasi bodo izklopljeni, če bodo delovali kot lažni ali zavajajoči.
  5. Intelektualna lastnina – Če vaši oglasi vključujejo vsebine, ki so zaščitene z avtorskimi pravicami, in niste njihov imetnik, bodo vaši oglasi izključeni.

2. Oglašujete nekaj z omejitvami

Facebook oglaševanje določenih izdelkov dovoljuje samo nekaterim podjetjem, pod posebnimi pogoji s pisno izjavo. Tako je denimo z alkoholom, kjer morate pri izbiri ciljne publike prikazovanja oglasa natančno izbrati, da se prikazujejo samo osebam, ki so nad zakonsko določeno starostno mejo v ciljni državi. Previdni morate biti tudi, da ne oglašujete v državah, kjer je alkohol prepovedan.

Podobno velja za zmenkarije, kjer morate biti previdni, saj lahko izberete le samske. Facebook namreč ne podpira varanja, poleg tega morate s posebnim oglasom ciljati na moške, z drugim na ženske, v vsakem primeru pa starejše od 18 let. Vse vsebine pa ne smejo namigovati na spolnost.

Pri igrah na srečo, če ste Casino, morate skladno s pogoji imeti pisno dovoljenje Facebooka, ciljate pa lahko le na polnoletne v državah, kjer so igre na srečo dovoljene. Pri loteriji lahko oglašujete le v državi, kjer je registrirano podjetje, skladno z domačimi zakoni.

Če imate lekarno tudi potrebujete pisno dovoljenje, če pa prodajate le prehranska dopolnila to ni potrebno, vendar vam lahko Facebook ugasne oglase, če meni, da so nevarni za uporabnika, ali če jih prodajate mladoletnim.

Facebook dovoljuje tudi influencer marketing, vendar morate to posebno označiti.

3. Oglašujete nekaj prepovedanega

Na Facebooku je strogo prepovedano oglaševanje produktov ali storitev, ki sodijo v naslednje kategorije

  1. Orožje – Na Facebooku ne smete prodajati ničesar, kar lahko poškoduje druge ljudi.
  2. Nadzorna oprema – Prepovedano je prodajati strojno in programsko opremo, ki bi omogočala skrito sledenje.
  3. Nevarna prehranska dopolnila – Steroidov žal ne boste mogli prodajati preko spleta, ravno tako ne smete oglaševati drog.
  4. Piramidne sheme – Kljub temu, da so z zakonom prepovedane, so tudi na Facebooku.
  5. Kripto valute – Ker je trg nestabilen, oglasi pa so bili zavajajoči, je to področje sedaj prepovedano.
  6. Spolni pripomočki – Karkoli povezanega s seksom na Facebooku žal ni dovoljeno, vsaj kar zadeva oglase.
  7. Tobak in tobačni izdelki – Facebook ne dovoljuje oglaševanje nečesa kar neposredno škoduje zdravju.

4. Naredili ste napako pri svoji kreativi

Pri kreativi morate biti pozorni, da uporabniku ne razkrijete, da je oglaševanje preko Facebooka zelo ciljno. Vaša besedila naj bodo splošna. Bodite tudi pozorni, da so besedila kratka in jedrnata, sicer se oglas ne bo predvajal.

Ravno tako morate biti previdni pri uporabi besede Facebook ali njihovega logotipa. Če že morate objaviti Facebookov logotip, naj ta ne predstavlja večine oglasa.

Pri oglasih je zaželeno, da ste komunikacijsko spretni, torej smiselno uporabljate slovnico, primerna ločila in pravopisne norme.

5. Imate težavo s pristajalno stranjo

Vaš oglas najverjetneje vodi na pristajalno stran. Ekipa, ki preverja oglase pri Facebooku, bo upoštevala vsa zgoraj napisana pravila pri vrednotenju vaše pristajalne strani. Sklic do vaše spletne strani naj ne skriva skritih povezav, ki bi stranko preusmerile na drugo spletno stran. Stran naj bo primerno urejena, grafično izpopolnjena, kakor je tudi vaš oglas. Vsebina z oglasom naj se povezuje in naj ne bo zavajajoča.

Kaj pa, če vam oglas še vedno zavrnejo?

Včasih se zgodi, da vam bo Facebook oglase še vedno zavrnil. Oglaševanje lahko prepustite skupini izkušenih AdStar strokovnjakov oglaševanja na socialnih omrežjih, ki bodo za vas oglase skrbno pripravili, dnevno spremljali, in jih usklajevali s strategijami, ki bodo omogočale doseganje želenih rezultatov.

Logo

Naš raznolik strokoven team vključuje kreativce, grafične oblikovalce, programerje, strokovnjake za družbena omrežja in internetni marketing ter vizionarje, ki sooblikujejo prihodnost digitalnega sveta.

Brodišče 24
1236 Trzin
Slovenija

DELI NA OMREŽJIH:

Share on twitter
Share on facebook