Image default
Novice

Google AdWords

Google AdWords

 

Google AdWords – ob pravem času v fazi odločanja za nakup

Izkoristite glavni vir informacij, ki ga velika večina vaših potencialnih strank uporablja. Pridobite nove stranke, naj vam začne zvoniti telefon, obveščajte svoje stranke o akcijah ali predstavite novost v vaši ponudbi. Google AdWords vam omogoči, da vas stranke najdejo natančno takrat, ko iščejo stvari, ki jih ponujate. Ob pravem času pritegnite več strank in oglašujte lokalno + globalno. Google AdWords deluje po sistemu plačila učinkovitosti. Plačate le za rezultate, saj brez obiskov ni stroškov, kar pomeni da boste v praksi plačevali le za dejanske klike na oglase.

Google AdWords: Ciljajte natančno

Določite kdo so vaši ciljni kupci, kdaj so prisotni na spletu in razmišljajte kje se ponavadi zadržujejo ko so na spletu

Glavni fokus Google AdWords oglaševanja ni povečanje obiska na vaši spletni trgovini, temveč generiranje kvalitetnih kontaktov, ki se bodo na njej zadržali dalj časa in imajo veliko verjetnost za nakup. Za uresničitev tega cilja je potrebna prava komunikacija, na pravem mestu po spletu. Z Google AdWords oglasi določite vrste vaše ciljne skupine in s pomočjo ponovnega trženja pridete do želenih rezultatov.

  • ISKALNO OMREŽJE
  • PRIKAZNO OMREŽJE
  • REMARKETING
  • YOUTUBE

 

Delo skozi kampanjo

Skozi različne faze vaše oglaševalske kampanje in nakupnega odločanje stranke, je potrebno prilagoditi komunikacijo in prikaz oglasov. V začetku je potrebno pridobiti nove obiskovalce na vašo stran in opazovati njihovo obnašanje. Zagotovo bodo nekatere ključne besede in oglasi v Google AdWordsu, močno odstopali v primerjavi z drugimi, zato je potrebna optimizacija oglasov. Spremljanje baze, ki pride iz tega kanala in prodaj je ključnega pomena za nadaljnji razvoj razvoj in potek kampanje. Spremljajte vašo stopnjo konverzije, strošek na naročilo, povprečen čas na strani in stopnjo izhodov preko Google AdWords oglaševalskega računa.

Analitika za dobre odločitve

Spremljanje obnašanja na vaši spletni stran. Razumevanje vašega prodajnega lijaka vam bo omogočalo boljše rezultate

Kako se gibljejo po strani vaši obiskovalci, kje se zadržujejo največ časa, kje zapustijo stran in koliko jih odpade pred zaključkom nakupa? To je samo nekaj ključnih vprašanj, ki jih je potrebno natančno analizirati in poznati, da lahko izvajamo učinkovito oglaševanje. S pomočjo poročil v Google AdWords-u in ciljev v Analytics-u dobimo bolj jasno sliko kako izgleda proces odločanja o nakupu. Na podlagi teh informacij lahko prilagodimo ponovno trženje in spodbudimo kupce k nakupu.

Oglase vidijo samo tisti, ki iščejo vaš izdelek

 

Kakšna so pravila igre?

Fokus na ustreznih kanalih, ciljni publiki in učinkovitemu sporočilu, omogoča zbiranje statistike preko katere lahko določimo ključne ciljne v nakupnem procesu in prilagodimo našo kampanjo. Nenehno spremljanje rezultatov in optimiziranje oglasov, omogoča uspešno kampanjo. Vpogledi v Google AdWords statistiko so vedno na voljo, zato lahko začnemo, zaženemo, ustavimo in preizkušamo. Ta kanal internetnega oglaševanja zahteva zelo analitičen in resen pristop do dela. Pred začetkom kampanje je potrebno narediti natančno analizo in plan ključnih besed, portalov, prodajnih besedil ipd., ko je kampanja aktivna se ekipa AdStar loti natančne analize dogajanje/obnašanje obiskovalcev in nakupnega procesa ter začne s stalno optimizacijo oglasov. Nato je čas za nove pristope, ki na stran vrnejo vaše obiskovalce in povečajo prodajo!

Adstar, digitalna agencija, d.o.o.
Brodišče 24
1236 Trzin
Delovni čas:
PON-PET
od 08:00 do 16:00