Če ste določene starosti, imate morda spomine na vožnjo s skirojem. Tisti šibki, dvokolesni skiroji, ki so vam dali svobodo na pločniku pred vaših hiši, preden ste kupili kolo so bili odlični za vožnjo po celotni soseski. Do nedavnega je bila podoba večine skirojev nič drugega kot otroška igrača.
Kako električni skiroji delujejo?
V svoji najpreprostejši obliki so električni skiroji sestavljeni iz ozke platforme ali krova T-stem krmila s plinom in ročnimi zavorami, dveh koles (čeprav imajo nekateri modeli tudi tri ali štiri) ter sprednjega in zadnjega vzmetenja. Večina električnih koles je zložljivih, nekateri modeli pa vključujejo tudi sedež.
Ko gre za variabilnost, so električni skiroji to kar pač so. Če bi prav veliko spreminjali obliko bi postali popolnoma druga oblika prevoza. Vendar pa na nekaterih ključnih področjih majhna razlika močno vpliva na uspešnost.
Zmogljivost, domet in hitrost
Privlačnost električnih skirojev tako kot igrače kot potencialnega vozila za vožnjo na delo je preprostost celotnega prizadevanja. Drugi vidik njegove praktičnosti, zlasti za odrasle strokovnjake, so njegove omejitve.
Zaradi majhne zgradbe električnih skirojev je velikost vgrajene baterije običajno manjša od omarice za kabelsko, kar pomeni, da ima splošna zmogljivost električnih skirojev svoje omejitve. Nikjer se ta vpliv ne čuti bolj kot v zmogljivosti, dosegu in hitrosti.
Bolj kot večina drugih električnih voženj je doseg in hitrost električnih skirojev neposredno odvisna od zmogljivosti, ki jih nosi in terna na katerem se uporablja. Z nekaj izjemami večina proizvajalcev električnih koles zagotavlja idealen niz okoliščin za doseganje optimalnega dosega hitrosti.
Varnost električnih skirojev
Tako kot pri večini osebnih e-vozil, posameznik, ki se vozi z napravo najpogostejše določi kako varna je. Vendar pa je možnost, da ostanete pokonci na skiroju manj nevarno v primerjavi z drugimi možnostmi (npr. monocikli, segwayi).
Čeprav vsak proizvajalec električnih skirojev priporoča uporabo čelade in številna mesta narekujejo nošenje čelad, to počne zelo malo število voznik električnih skirojev.